Bloggning är ju skitsvårt.

Som ni kanske märkt har den senaste tids inlägg varit ett resultat av Boos genialiska skapande. Jag vill derför tacka Boo vars engagemang har hållit den vid liv.





Skämt å sido. Bloggning är ju ett helvete att hålla på med, och jag förstår nu varför den oändliga ström av skitbloggar existerar. Det går ju fan inte att komma med intelligenta, roliga, engagerande inlägg hela tiden. Fantasin tryter ju fan.
Det är antagligen derför den större andelen bloggar ser ut som de gör.

Inlägg #1 kallt idag tror jag tar på mig en extra tröja. Hörs.

Inlägg #2 tror jag är sjuk, fan va jobbigt snälla tyck om mig och bry er om det.

Inlägg #3 sparkade ned en invalid och snodde hans rullstol för jag var trött.

Denna blogg kommer inte sluta som tidigare nämnda. ICKE. Den ska segra. Inlägg av kvalitet skall åter överflöda bloggen.

Så håll i er för det rycktas om att Boo har nått att säga om "Schtekhare"



Jag själv kommer avslöja en hemlighet som kan ändra maktbalansen i denna värld för all framtid.

Frans vetifan vad han kokar ihop, han kanske rentav skiter i detta projekt. Och i så fall så kommer ett inlägg där det grundligt beskirvs hur Frans blir våldtagen av grisar.



//Snerren


Kommentarer
Postat av: Woriah

väntar ivrigt på nästa blogg inlägg!

2008-12-04 @ 16:47:54
Postat av: ...!

varför har du slutat för, din blogg är ju grymm vafan!

2009-05-22 @ 16:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback