Dansa med mig tills du spricker

Funderade på att öppna en klubb på Stureplan om jag någon gång orkar ta mig tid. Pengarna är inte problemet, frågan är bara om jag hinner göra det utan att det krockar med mitt bloggande.

 

I alla fall så tycker jag att det där klassiska spybarkonceptet är uttjatat. Ni vet, dricka finsprit, träffa fina människor med fina kläder och prata om "fina saker" som finanskrisen som nu inte bara satt sina spår i Sverige, utan även i min röv. Bara idén med folk som blandar 80 procentig bregott med brun utan sol och smörjer in fejan i det tills de ser ut som stekta nypolerade ollon medan de ”minglar” (beakta ordformen mingla som har sitt ursprung i grekiskans mingolia och betyder ”urinera på extremt kortväxt person”) känns tråkig.

 

Så mitt förslag är att ta det hela ett snäpp längre och revolutioner i klubbvärlden genom att bygga ett 200 meter högt torn vid Birger Jarlsgatan och döpa det till ”KNULLBOMBEN”. Redan här har vi ett vinnande koncept, vem fan vill gå till spybar om du har en 200m hög knullbomb precis bredvid?

 

Sen tror inte jag mycket på ”flashig” inredning, jag tror på kött. Väggar gjorda av kotletter skulle därför vara ett givet val (och är du vegetarian så kan du få en salladsvägg på våning hundra, där ändå ingen går, och så får du dansa ensam till ljudet av våld mot genitalier. NÖJD?).

 

Jag vill öppet be om ursäkt för det sistnämnda.

 

Sen är det ju så populärt med teman nuförtiden. På KNULLBOMBEN har vi bara ett tema, ”GRIS” är vårt tema, hela dagen, varje dag. Och vad betyder det? Jo att man hänger upp grisar (400kg och uppåt) i taket och låter dem falla fritt över dansgolvet när Fat Joes ”Lean Back” går igång (Låten skulle spelas max 1 gång per kväll förutom julafton då grisarna oavbrutet skulle falla ner under en mycket lång tid samtidigt som rapparen Ken Ring skulle vråla ”respekterar ni mig nu då” i mikrofonen). Detta skulle skapa skräck hos våra gäster, men samtidigt spänning. Kom ihåg att ingen vet när låten drar igång, eller var grisarna befinner sig, så det gäller att placera ut sig strategiskt.

 

Aja, får grubbla vidare på det där, återkommer när jag har flera idéer. Dra åt helvete!!

 


//BOO

 


Kommentarer
Postat av: kkkkkkkkk

jag skulle gå dit. jag gillar kött.

2008-11-19 @ 18:15:04
Postat av: köttrövaren

jag vill spränga mitt ansikte i en koettkvarn till låten "Piccadilly Circus"...

2008-11-19 @ 19:48:50
Postat av: Juun

Alltid lika briljanta idéer, BOO.

2008-11-19 @ 20:42:15
Postat av: Anonym

Hehe. Vill inte veta vad som händer när Candy Shop drar igång

2008-11-20 @ 17:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback