Jag har levt i en illusion.



Jag vaknade en dag och tänkte. Tänk om jorden faktiskt var platt. Ni vet sådär som i fornnordisk mytologi. Det kanske inte är en så radikal tanke ändå.

Jag gav mig ut på världs vida vebben och letade efter svar. Där i ett litet bortglömt hörn av internet fann jag detta och insåg att jag inte var ensam. Men gå inte helt på mitt ord, se själva istället. Här finns en överväldigande mängd "bevis" för detta.

Flat Earth Society  - the truth is out there....

Se, här har vi ett helylle gäng killar och tjejer som fattat vad det handlar om. Jag menar när jag läste "Once again, picture in your mind a round world. Now imagine that there are two people on this world, one at each pole. For the person at the top of the world, (the North Pole), gravity is pulling him down, towards the South Pole. But for the person at the South Pole, shouldn't gravity pull him down as well? What keeps our person at the South Pole from falling completely off the face of the "globe"?" förstod jag direkt att det jag lärt mig hela mitt liv har varit en illusion. Jag behövde inte läsa mer, men jag gjorde det och allt belv så klart, jag har under hela mitt liv blivit förd bakom ljuset.


Jag blev snabbt medveten om att "Flat Earth Society" hade ett välbesökt forum där såväl lekmän som doktorander möttes för att diskutera detta fenomen. Välkommen in, ta dig en titt. Varför inte värma en scone eller två, koka lite te, kura ihop dig i stolen och läsa om varför det inte är jordens böjningsgrad som får skepp och land att försvinna ute på havet, utan det faktum att atmosfären inte är helt transparent. Att satelit-tv och liknande aparatur egentligen sänds från välgömda radiomaster. Att gps och liknande navigeringsmekanik egentligen är ett verktyg för konspiratörerna för mörkläggning av den basala sanningen. Jorden ÄR platt.

Flat Earth Society Forum - välkommen in, ta dig en titt




//Snerren


Kommentarer
Postat av: Fredde

nej, det är den inte.

2008-11-12 @ 13:46:38
Postat av: Snerren

haha det är klart kolla bara dem fantastiska bevisen på deras sida/forum

2008-11-12 @ 14:53:46
URL: http://erebraeller.blogg.se/
Postat av: Leatherp1e

old!

2008-11-13 @ 00:05:00
Postat av: a

photo/FuckingCar.jpg" rel="nofollow">http://i101.photobucket.com/albums/m42/svengaliphoto/FuckingCar.jpg

2008-11-13 @ 14:40:36
Postat av: gangster goalie

fail. tagh för mig.

2008-11-13 @ 17:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback