Pipelayah

Youtube för många är en källa för att hitta sin favoritmusikvideo eller möjligtvis ta tillfället i akt och "Rick-rolla" någon av dina vänner. Men om man vill ta det ett steg längre så kan man använda youtube för att hitta videos som är så konstiga, att den lokala jättefulla gubben som man stöter på en till flera gånger i veckan (morgon som kväll) anses vara ganska normal.

Just vid detta tillfälle har jag ett sådant klipp framför mig. Videon är 3 minuter lång, 4 personer medverkar, temat verkar vara sensuell dans och syftet är att få en hel del kvinnor. Vilket kan låta som vilken video som helst, men det är just denna helt sjuka dans som får mig att ställa frågan;

Va fan håller de på med?

Följt av ett tillstånd av förvirring blandat med skratt. Vilket ser ut ungefär såhär.

Ja jag förstår, ni undrar såklart va fan jag snackar om och därför finns den snyggt upplagd för just dig här nere.

Damer och herrar, Peer pressure



Personliga favoriter:

1. Pipelayah, 1.01min, han glider in nonchalant för att sedan snabbt och metodiskt attackera målet.

2. Relentless, 1.41, visar upp sina "moves" för andra gången och detta gör han genom att "worka the corner". Han utstrålar en "Jag skiter i vad ni tycker, jag vet att jag är jävligt grym"-känsla när han kommer in i bild.


Självförtroendet som utstrålas är skyhögt, dessa människor vet vad de går för och skiter i vad just du tycker. Det tycker jag är grymt, och jag tror det är därför man alltid kommer fastna för dessa videos. För det är så jävla sjukt/konstigt men visst fan älskar man det. Paradoxalt..(oj snyggt ord)

Tack för mig,



// Frans

Kommentarer
Postat av: Eka

Hahahahahaha WTF?!

vilka gliders alltså

2008-11-10 @ 17:54:28
Postat av: micke

dom e säkert bögar...

2008-11-10 @ 22:39:01
Postat av: Eva Braun

HAHA!! Jag dör och kissar nästan på mig på samma gång!

2008-12-16 @ 20:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback