Vänskap in the night


Inte för så länge sen tänkte jag på det här med vänner och kretsar. De flesta har några vänner och t.o.m en krets. Men sedan kom jag på nåt. Det slog mig inte direkt som en blixt utan klarnade snarare fram ur många års erfarenhet av tänkande (om du tar ditt dagliga antal tankar och dubblerar dem så får du massor av tankar. Jag tänker massor av tankar hela tiden och kallas därför "tjuren" av min bästis). Detta gäller främst dig som vet att du har en krets. OK nu kommer det: I varje krets eller grupp av vänner finns det alltid en person som INGEN gillar. Personen är som en fluga som inte kan viftas bort, och resten av gruppen har som huvuduppgift att snacka skit bakom hans eller hennes rygg.

Vid det här laget kan du som läsare kanske titta skeptiskt mot skärmen och tänka att det här inte verkar stämma, att det  är skitsnack utan grund och att det bara är elaka personer som säger sånt.

Till dig som tänker så: DU är den personen! DU är personen INGEN gillar! Gå härifrån!!!

 

/ /Av gästbloggaren Tjuren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback