Stil i vintertid



Nu när julen snart står vid dörren, och vinterfrossan knackar på tänkte jag att det vore kul att piffa upp sig lite extra. Jag kvittrar lika förtjust varje gång jag hittar ett bra plagg som fungerar. Därför tänkte jag dela med mig lite av min italieninspirerade värme till er. Mycket nöje, mycket kärlek!


Byxor: Idag ska jag ha på mig mina finaste byxor. Jag talar skräddarsytt, jag talar mikrofibrer, grönbruna, limited edition.


T-shirt: Klassik, italiensk sensommarnatt, chevron-mönster, Gibboni!

 

Tröja: Abstrakt tryck, devoreé-effekt, lila, som att älska under klarblå himmel.


Bälte: Byxorna ska hållas upp av ett svart kalvskinnsbälte med ett rektangulärt spänne i nickel.

 

Strumpor: Konservativa utan att för den delen förlora innebörd. Färg: grå asfalt, jo man tackar.


Skor: Lammskinn för hela slanten, svarta, djärva, vårdslösa, Italien!!!


Halsduk: Flerfärgad bomull. Offrar man inget vinner man inget.


Jacka: Enorm ljusblå dunjacka från Ica Maxi som får mig att se ut som en bulldozer.

 

Glad tredje advent!!!

 

// BOO

Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: Dra till statiol ;)

2009-12-14 @ 14:58:19
URL: http://fuckingposers.blogg.se/
Postat av: BOO

Svar: jag tänker inte dra någonstans

2009-12-14 @ 17:51:46
Postat av: LIENE

Kul inlägg:)

godnatt

2009-12-14 @ 22:16:27
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: a

fin bild!

2009-12-14 @ 22:32:56
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback