400

Gokväll.
JASKA KNULLAREJ!!!
Nu när formaliteterna är överstökade är det dags att landa dagens inlägg.
Jag har på senare tid märkt att flera av mina vänner har en sjuklig vilja att bli vuxna. Äta på restaurang, laga mat, prata om vin och liknande saker som vuxna gör. Detta drogs till sin spets när några av dem såg fram emot att skaffa barn. Ett, kanske två stycken barn, bilda familj osv.
Där och då skrattade jag åt dem. Men samtidigt kände jag efter med mina känslor att mitt inre ville något helt annat.
Jag vill ha 400 barn.
Detta kräver ett antal delmål för att uppnå:

1.En kvinna som är villig att föda mig 400 barn. Nej, inte 399. 400, varken mer eller mindre.
2.En farm där jag kan förvara mina 400 barn.
3.Kvinnan från punkt 1 ska vara villig att finansiera större delen av farmen från punkt 2.
4.Farmen ska ligga på Stureplan.
Det bör tilläggas att alla 400 barn ska ha samma namn. Jag funderar på Faisal.
Som ni kanske märker är Tjuren tillbaka. Och det med besked. Jag är inte längre nån ensam parasitgästbloggare utan fullvärdig medlem i vad som är på god väg att bli världens sämsta blogg. (Jag har ny bild också. Den säger egentligen allt om både min och mina medbloggares nya attityd).
Välkommen till en ny verklighet.
JASKA KNULLAREJ!!! //Tjuren

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag vet :D

2009-10-14 @ 23:35:49
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: VERITAS

Hur menar du nu? Hahaha.. Menar du att du blir sur för att dom inte märker din kropp då eller? :P haha

2009-10-14 @ 23:55:26
URL: http://veritas.blogg.se/
Postat av: VERITAS

Kör på.. SHAKE THAT ASS FOR ME!!

2009-10-15 @ 00:14:10
URL: http://veritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback