Min hjälte

Jag satt på ett café med några vänner en lördag eftermiddag. Vi hade mycket att prata om, eller ja, de hade mycket att prata om, jag satt mest tyst och sa inte ett enda ord på fyra timmar.

 

De kom in på ämnet superhjältar och pratade om vilken typ av hjälte de helst skulle vilja vara. Det här är något som jag har lagt ner mycket funderingar över enda sedan tidig barndom.Det började när jag var sex år och just hade upplevt min första våldtäkt, jag kallar den min första Batmanvåldtäkt, eller the Big love of Batman. För det var Batman som våldtog mig, det var vad pappa sa i alla fall. Därför kom han att bli min första älsklingshjälte. Pappa alltså.

 

Med åren fick jag andra favoriter även de i samband med sexuella övergrepp. En som har etsat sig fast i minnet är Darkwing duck (The fucking fucker fuck duck…MAN). Det var efter kvällen som min far kom att kalla passion of the masked bird som han blev min favorit, och det e han fortfarande.

 

Men tillbaka till huvudämnet, vilken hjälte jag helst skulle vilja bli. hmm, ja om jag var tvungen att välja en så skulle det nog bli ”Flying horse machine hero” för han har ett stort hästhuvud.

 

Självklart sa jag aldrig något av det här till mina vänner, jag säger aldrig någonting. Jag e så jävla ensam.

 

//Gästbloggaren "SAKEN"


Kommentarer
Postat av: berra

superhjältar är perversa, det är ett faktum.



2010-01-04 @ 02:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback